Ang Utresetillstånd, min kommande skönlitterära debut

7 december, 2011 § 2 kommentarer

Idag vill jag skriva kort, bara några rader, om hur det ligger till med min kommande skönlitterära debut.

Jag har i mina tidigare inlägg (14/11; 21/10 och 18/10)  informerat om det pågående arbetet med boken. Den gångna helgen blev äntligen allt arbete med manuset och omslaget klart och sedan i måndags skickades filen i väg till tryckeriet. Denna intensiva period avslutades med en enkel tryckning på send-knappen och så var det, konstigt nog, över! Så här ser den ut! Och fr o m måndag väntar Arabela Förlag med spänning på ett provexemplar! Efter förlagets godkännande blir det dags att trycka hela upplagan. Tryckningen kommer att ta ungefär 2-3 veckor. Med tanke på jul- och nyårsledighet beräknas boken vara klar i början av januari. Hur jag själv sedan fortsätter vidare kommer jag att skriva om här på min blogg.

§ 2 svar till Ang Utresetillstånd, min kommande skönlitterära debut

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ang Utresetillstånd, min kommande skönlitterära debutEvas perspektiv.

Meta