God Jul och Gott Nytt År

22 december, 2011 § Lämna en kommentar

Jag önskar en God Jul och Gott Nytt År till Er alla som tar sig tid och ibland tittar in på min blogg!

Jag skulle också vilja berätta att jag för första gången har hållit min bok ”Utresetillstånd” i min hand, ett första handgjort referensexemplar kom med posten idag! En märklig, overklig känsla. En fin julklapp!

Bilden här till vänster har jag målat själv. Varje gång jag tittar på den tänker jag på lille Raj, huvudpersonen i Den siste brodern en bok av Nathacha Appanah, värd att läsa. Och med bilden vill jag än en gång önska God Jul och Gott Nytt År!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande God Jul och Gott Nytt ÅrEvas perspektiv.

Meta