Prag

12 september, 2012 § 4 kommentarer

För några timmar sedan lämnade jag denna fantastiska sagostad. Ja, jag har promenerat i Kinskys trädgård, jag har varit på Slottet, gått över Karlsbron, sett klockan på gamla stadens torg, besökt judiska kyrkogården och mycket, mycket mer. Det känns som att komma ut ur en ”fairytale”. Se här!









§ 4 svar till Prag

  • Einar J skriver:

    Fantastiska bilder från en av Europas, ja världens vackraste städer! Det är länge sen sist jag var där, men jag har faktiskt nyligen gått och tänkt på en resa till våren. Tack för en inspirerande puff i den riktningen!

  • Evas Perspektiv skriver:

    Sådana tankar var tillåtna när jag växte upp där, bara tankar! De var magiska. En träbit kunde ta sig ända upp till, ja, Hamburg! Och visst kan den göra det även idag men det är inte längre magiskt. Kanske märkligt.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande PragEvas perspektiv.

Meta