Book World Prague 2013

31 december, 2012 § 2 kommentarer

Att besöka BOOK WORLD PRAGUE 2013 på ett eller annat sätt är mitt önskemål inför 2013 inte minst med tanke på att ”Guest of Honour” är Slovakien. Bratislava

Ett annan intressant fokus är ”Blogger as writer, writer as blogger”. Jag kan inte känna något annat inför detta evenemang än stolthet och ödmjukhet förstås. Visst blir jag glad över att den Slovakiska litteraturen får en så stor uppmärksamhet på festivalen i Prag! I alla fall åker jag mer än gärna tillbaka till Prag igen. Det är detta jag siktar mot inför 2013!

19th International Book Fair and Literary Festival
16 – 19 May 2013
Palace of Industry, Prague Exhibition Grounds (Holešovice)

Jag önskar alla som tittar/läser min blogg ett Gott Nytt År 2013!!

”Nech je pre Vás nasledujúci rok rokom radosti, štastia a úspechov!”

Att nästa år blir ett år fyllt av glädje, lycka och framgång för Er alla!!

Vi ses i Prag?!

§ 2 svar till Book World Prague 2013

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Book World Prague 2013Evas perspektiv.

Meta