Nu är det ett badrum!

2 april, 2015 § Lämna en kommentar

DSC_0012Jag lovade att visa badrummet när det blir klart. Nu är det alltså ett badrum! Lagom till Påsk. Det tog nästan sex veckor. Efter tre veckor hamnade jag i någon slags badrumskris, det var då jag till slut skrev några rader här på min blogg. Vilken tur att jag inte visste att jag hade ungefär lika mycket tid framför mig som den jag redan hade klarat av i kaoset. I alla fall, nu är badrummet helt färskt och nytt och jag är jättenöjd. Hoppas bara att min blogg inte håller på att förändras till en heminredningssida… Nej, jag lovar, redan nästa gång skriver jag om hur långt jag hunnit med mitt skrivande, trots badrummet! Och önskar förstås alla som läser detta en Glad Påsk!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Nu är det ett badrum!Evas perspektiv.

Meta