En dag mitt i sommaren

24 juli, 2015 § Lämna en kommentar

Efter en veckas semester i Bojnice i Slovakien och några dagar i Gyllene Prag har jag tillsammans med min ”redaktör” arbetat ganska intensivt i nästan två veckor med manuset till andra boken om Katarina Levitsky. Det är fortfarande några månaders arbete framför mig/oss på Arabela Förlag tills boken blir klar. Ungefär så här hittills ang boken.

Idag har jag haft semester igen. En fantastisk dag i Stockholms skärgård, titta bara på bilderna! Önskar er en fortsatt fin sommar!

Strandpromenad - Artipelag på Värmdö

Strandpromenad – Artipelag på Värmdö

Artipelag - konsthall

Artipelag – konsthall

Värmdö

Värmdö

Bistro Gustavsberg - lunch

Bistro Gustavsberg – lunch

Utsikt från Rindö

Utsikt från Rindö

Vaxholms fästning

Vaxholms fästning

Vaxholm

Vaxholm

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande En dag mitt i sommarenEvas perspektiv.

Meta