Fjärilens vingslag – försäljning via Arabela Förlag

13 maj, 2016 § Lämna en kommentar

Handlingen i Fjärilens vingslag, min andra skönlitterära bok, utspelar sig delvis i Frankrike, delvis i  f. d. Tjeckoslovakien och delvis på Mauritius men även svensk kontext förekommer. Jag illustrerar länderna nedan med fyra fantastiska naturbilder från Provence i södra Frankrike, centrala Slovakien, Mauritius och Sverige. Länder som har lämnat djupa spår inom mig. Hur det har gått till kan ni delvis läsa om i Utresetillstånd och förstås i min nya bok Fjärilens vingslag. Boken kom ut den 12 april 2016 på Arabela Förlag. Om ni vill köpa boken är ni välkomna att kontakta förlaget direkt på mejladress info@arabela.se. Ange postadress och antal exemplar ni vill köpa. Boken kostar 150 kr, frakt tillkommer. OBS! Det finns fortfarande möjlighet att köpa även Utresetillstånd via förlaget.

Boken finns även till försäljning via www.bokus.com, www.ordochbok.se och www.smakprov.se.

Första bilden här nedan är från Provence i Frankrike dit jag bara älskar att återkomma. Nästa bild är från centrala Slovakien, den delen av landet som också finns djupast i mitt hjärta, där jag föddes och växte upp. Därifrån färdades jag väldigt långt, ända till Mauritius i Indiska oceanen, bild nr 3. Och vad hade jag där att göra? Ja, Mauritius var en attraktor i mitt liv, och vem skulle inte vilja besöka denna ö? Sista bilden är från Väddö i Sverige. Satt där en kväll förra helgen och titta vad jag såg. Ett fantastiskt land! Den boken är inte skriven än.

dscn1600DSCN0319MauritiusVäddö

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Fjärilens vingslag – försäljning via Arabela FörlagEvas perspektiv.

Meta