Ang medlemskap i SVERIGES FÖRFATTARFÖRBUND

20 juni, 2016 § Lämna en kommentar

Jag vill bara berätta att jag idag fick ett brev från SVERIGES FÖRFATTARFÖRBUND hem i brevlådan. Jag ansökte tidigare under våren om medlemskap i förbundet och blev glad att brevet kom precis lagom innan semestern. Det var väldigt nervöst innan jag öppnade brevet, måste jag erkänna. Jag ville så gärna bli medlem i Sveriges författarförbund. Eftersom jag ger ut mina böcker på eget förlag begärde invalsnämnden att få läsa båda böckerna (Utresetillstånd, 2012; Fjärilens vingslag, 2016) innan. Idag fick jag alltså besked! Ni anar inte hur glad jag blev!

Jag skulle också vilja informera om att Arabela Förlag fr o m igår (19/6) har en ny hemsida. Ni är välkomna att titta förbi vid tillfälle på Arabela Förlag!

Sveriges Författarförbundet

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Ang medlemskap i SVERIGES FÖRFATTARFÖRBUNDEvas perspektiv.

Meta